Det är sällan det blir som man tänkt sig..

Lilla Dumle som snart gjort sitt tillsammans med Emma står just nu kanske hemlös..
Eller ja, han får ju givetvis komma hem hit eftersom han iaf bara ska vila hela sommaren.
Saken är bara den va jag gör till hösten? I aug när han ska sättas igång igen så är ju lixom jag höggravid.
Inte bra..
Jag hade annons ute innan på honom och fick två spekulanter, en som vill låna och en som kanske ville byta mot en äldre häst. Allt har låtit bra hela vägen ända till nu, några veckor innna han ska flytta.
Lånekvinnan har fått kalla fötter och tycker att det blir mycket jobb så hon skulle fundera igen. Har gett henne ett par dagar..
Byteskvinnan har kanske andra möjligheter på G vilket jag inte klandrar henne för. Synd för mig bara, där hade lösningen varit total och Dumle flyttat till henne och Rocco (hennes häst som jag då skulle bytt med) skulle hennes stalltjej och som även är Roccos nuvarande ryttare, låna under ett år medan jag föder barn och är mamma på heltid ett tag.
Jaja, vi får se vad som händer. Har lagt en till annons idag för att kolla intresset.
Suck..
Stackars Dumle.. Bäst kanske att han flyttar hem, nån som vill rida i höst??

 
Snyggingen:)


Min lilla häst <3


Dumle med sin Emma:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

JAG VILL RIDA i höst =)Vad e det för pålle?

2010-03-26 @ 09:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0