Hormoner, i överflöd!!

Ja herregud, det är inte lätt att va gravid heller. (Ja se där, där kom hemligheten, hehe)
När jag gick med Tilda så var allt så enkelt, jag mådde som en prinsessa, hade energi i överflöd och allt var bara finemang.
Nu är det heeelt tvärtom. 
Jag är tröttare än tröttast, gråter mest hela tiden, tror att Charlie inte tycker om mig, mår illa som fan, ont i magen, oengagerad, halvdeppad och allmänt blä bara..
Haha.. Tänk hur det är.. Här har man gått å väntat i nästan två år på att få bli gravid och när det äntligen sker så är det bara gnäll;)
Det ska väl förhoppningsvis gå över snart.

Jag är iaf glad, uppriktigt glad över att hästen flyttat. Hade inte blivit nåt seriöst med den stackarn iaf under denna tid. Hästar känns så långt borta just nu.
Det finns så mycket annat som är viktigt. Jag tänker inte tvinga mig själv till att göra nåt jag inte varken vill eller orkar. Kände oxå att jag fick ont i magen efter jag ridit så kanske man måste lyssna på kroppen ibland oxå.

Nog om hästar nu!

För er som säkert funderar mer på det där med att jag va gravid nu så är det i september de säger att den ska titta ut:) Rätt tidigt än, går snart in i vecka 12. Syns dock redan litegrann. Om det sen beror på att jag är uppblåst som få för att tarmarna gått i idé eller om det är för att bebis vill ha plats, det vet jag inte. Magen är större iaf;)

Det ska bli riktigt skoj och jag hoppas verkligen att det går vägen nu när man väntat så länge..

Idag längtar jag efter min mamma jättemycket så jag måste nog hälsa på henne ikväll eller om hon får komma till oss kanske. Min älskade mamse!


Bulle i ugnen:) hihi..

Kommentarer
Postat av: Åsa

GRATTIS!!!! Vad roligt...jag gissade rätt ;)! Dax att ses snart, det var så himla längesen nu igen! Jobbar du kvar i Blge? Kram Åsa

2010-03-07 @ 21:03:06
URL: http://asabergqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh... STORT Grattis Jenny! Vad roligt för er, har förståt att ni försökt ett tag! Ta hand om dig och magen!



KRAM

2010-03-08 @ 13:51:26
Postat av: Camilla

Det var från lilla jag, konstigt, det kom lixom inte med mitt namn =)

2010-03-08 @ 13:52:19
URL: http://carlsteinsnystart.blogg.se/
Postat av: Jenny/Blogger

Tack för era kommentarer! Jo vi har försökt i snart två år men nu blev det:) Äntligen!

Kram på er.

Åsa, japp . Är kvar i Blg. Kom förbi å säg hej efter skolan nån dag hemma hos mig vettja:)

Kram

2010-03-09 @ 14:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0