Borta med vinden.

Tänk att det aldrig ger sig lixom.. Snön menar jag..
Vi hade så otroligt fint väder häromdan, var säkert 10 grader varmt ute:) Vi satt ute och bara myste. Dagen efter vräkte det ner 2 deci nysnö igen:(
Idag kommer det nog ett par till.. Usch säger jag. Nu måste det bli vår. Snö har vi fått så det både räcker å blir över!!

Här hemma är det sig likt, har varit hemma och vabbat några dagar nu eftersom Tilda är förkyld. Idag känns hon dock bättre så imorrn blir det nog jobb.

Vi har äntligen fått våran äckliga skitbil såld:) Hade lixom tröttnat på att det bara va fel å fel hela tiden på den.
Istället har vi köpt oss en Saab 9-5 årsm- 2007. Den nyaste bilen jag nånsin haft:) Får väl se hur länge den tänker hålla;) Jaja, vi har ju lite garantier iaf eftersom den är köpt på firma.
Än så länge funkar den finemang. Jag ville ju ha en Volvo v70 egentligen men om man ska se till vilken årsmodell man får för samma pengar så va det lixom inget att orda om:)

Har fått lite rapporter från Dumle och det funkar kanoners. Efter Equiterapeut- besöket så galopperar han som inget skulle hänt:) Han bockar och brallar när hon longerar och verkar fått vårkänslor:)
Ska anmäla honom till 3årstestet snart nu, vi var lite osäkra på om han skulle visas eller ej eftersom han krånglat lite men nu är han fit for fight så nu kör vi på!

Min mage växer långsamt, just nu så långsamt så jag ibland tror att ingen finns inne där;) Fast det gör det nog, konsitgt vore det väl annars?
Det syns väl att jag är gravid men jag trodde nog att jag skulle bli mkt större än sist, iofs är jag bara i v 14 än men ändå. Jag hinner nog bli både stor och tjock kan jag tro;)

Mår fortfarande risigt av å till, allt luktar illa, magen gör ont mest hela tiden och gäspa är nåt jag blivit otroligt bra på;) haha..

Nähä, om man skulle klä på sig lite då kanske. Ulrica kommer hit en sväng och pratar skit och fikar lite. Sen ska hon ta med sig min gamla gröna fåtölj, den är ful som stryk men ack så skön:) Ja vill då inte ha den kvar iaf så då får den flytta till henne:)

Hej hopp!


Saknar "min" Milan så mycket ibland..


Min kärlek saknar jag så mkt varje dag <3


Vår älskade lilla trollunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0