Idag har min 4-benta darling..

..fått tillbaka sin livslust igen:)
Äntligen fick han, efter nästan tre veckor inne i sin trista box, gå ut i hagen igen. High life blev det mellan svängarna, haha... Han är så glad idag!
Veterinären tycker säkert att jag är knäpp som släpper ut honom redan men va 17, det är bara en liten sårskorpa kvar. Vill inte se han stå inne nå mer.

Hemma från jobbet är jag idag, gick hem igår med svajig mage och det är inge bättre idag. Det är blandade känslor att vara hemma från jobbet. Jag tycker alltid att man känner sig så skyldig nä rman kommer tillbaka sen. Typ som att folk tror att man varit hemma för skojs skull..

Om jag frisknat till så åker jag och kompis till GBG på onsdag kväll för att prova häst sen på torsdag morgon. Ska bli intressant.

Nej nu ska jag lägga mig raklång på soffan och bara göra ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0