Kvalitèts-skräp..

.. Ja, världen är full av skräp. På en skylt stod det :" välj skräp med kvalitè". Ja om det ändå fanns kvalitè i dem.. Puhh..
Helt galen var han den ena, skulle bara kasta mig i backen flera ggr, usch.. Rörde sig helt undermåligt oxå. Fasiken va besviken jag blir på folk, man åker 45 mil för ett jävla skräp, heeeeelt utan kvalitè dessutom.

Den andra som vi tvingade oss till var okej, stor och tung men oerhört snäll. Kanske den var snäppet klumpig åt mig men det är iaf den mest intressanta än så länge.

I annat fall så bestämde jag och kompis oss för att vi blir gravida istället så skiter vi i hästarna en stund. Å va skönt. Verkar inte dyka upp nåt fint åt mig iaf.. Jag vill bara ha min lilla fina darling tillbaka iaf, finns ingen annan som duger..

Nähä, fortsätta jobba lite kanske. Suger stort att va här idag, vill hellre vara hemma och mysa mad barnet som för den delen var kanonledsen när jag lämnade henne i morse. Det är hårt att vara mamma när de gråter vid lämning på dagis.. Allt hade gått bra iaf, ringde senare och det var lugnt.. Skönt....

Kramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0