På torsdag ska jag prova häst!

Jajamen, på torsdag bär det av till Sigtuna och provar häst, igen... Men denna har jag iaf fått film på och den rör sig  bra och kastar förhoppningsvis inte av mig som hästen i Gbg försökte med.
Usch ja, det var en herrans knepig kuse..

Hemma och vabbar idag (typ jämt känns det som), barnet har feber och hostar så lungorna håller på att ramla ut. Stackars lilla fröken. Trots det har hon varit stendryg idag:)
Klängt på mamma och bara gnölat.. Talade med en kompis och vi kom överens om att det är bättre när de är supersjuka så att de bara orkar ligga och sova, grymma mammor vi är, hehe..
Halvsjuk som hon är nu blir hon bara gnällig, men det får hon vara. Hon är min alldeles egna (nästan) lilla älskade snuttipluttprinsessa:)

Nähä, om man ska ta och dra sig tillbaka en stund och bara njuta av kvällen.
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0