7 grader varmt idag och jag är..

... på jobbet förstås! Hade gärna varit hemma istället och varit ute och myst. Druckit lite kaffe i solen, myst med barnet och bara haft det nice.. En annan gång kanske.

Längtar efter min kärlek:( Vill så gärna att han ska vara hemma när jag kommer ikväll. Kura ihop sig i soffan och bara mojsa. Gud va härligt.. Tills!!!... han kommer på att han ska kliva upp, då är det panik. Han knuffar på mig och blir alldeles vild. Akta på dig! säger han alltid.. Då har han paniken i kroppen. Helt plötsligt har det blivit trångt åt honom.  En annan som ligger så jävla skönt blir ju förstås helt förstörd, kliva upp?? Nu?? Fuck...
Jaja, jag säger då det.. Kärleken består av allt möjligt av det mesta. Tur det kanske..
Men nu dröjer det inte förrän han kommer hem..
Hans barn kommer väl oxå så småningom efter det. Hoppas vi kan få en dag ihop ensamma iaf..

Tänk att man kan tycka så illa om en annan person. Det är rent skrämmande vilka känslor man kan framkalla.
Nästan maktlöshet.. Exet... Vilken liten parasit, helt tom i bollen och behandlar sina barn som små psykologer, herregud de är 5 och 9 år. Ska de behöva lyssna på massa dravel? Bitterf**ta...
Är det konstigt att INGEN tycker bra om bruden i stan? Nej, inte ett dugg. Vilken satans tur att hon flyttade från byn. Synd bara att hon blev ännu mer kass (går det?) när hon flyttade. Nu är det ju inget som går in i skallen på henne. Kanske det hade varit intressant för pappan att veta var barnen bor, nej då inte enl henne. Usch..
Nej det var sista gången jag skrev nåt om henne, blev bara sur och tvär kände jag.. Hua...

Ikväll när jag kommer hem (eftersom han inte är hemma) så ska jag lägga mig under filten och se på TV , sova TV brukar iofs va det rätta ordet. Tänk va gott det hade varit med Pizza, å mums:)

Den som lever får se vad som hände!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0