Hur gör man..

.. när man vill starta en egen ridförening eller klubb eller hur man ska skriva. Klubb låter lite fånigt:)
Vi känner oss lite less på den förening där vi är verksamma idag, krångel med pengar osv.. Nej man skulle haft nåt eget. Vad skulle man heta då?
Södra dalarnas dressyrryttare? Nja....
Nähä.. kom inte på nåt mer. Om ni bara visste hur länge jag satt å funderade:)
Ja, nåt ska vi försöka dra ihop iaf.

Kanske det kommer hem en häst snart oxå. Tror jag glömt hur man rider. Var ju ändå tre veckor sedan, hehe..
Imorgon kommer iaf min käre sambo hem. Efter tre veckor i ensamhet med barnet så är det dags för lite sällskap.
Till veckan åker vi till Åland på kryssning, här får man hoppas på fint väder utan blåst. Hua om man måste bli sjösjuk..

Har klippt mitt långa hår idag, blev riktigt bra tror jag. Vågade förstås inte ta av så jättemkt men iaf 5-6 cm.
Ville egentligen göra nåt radikalt men nja.. jag fegade ur. Chicken!!

Greys Anatomi (stavas?) var riktigt bra idag, lite väl tragiskt mellan varven men förstås altid lika genomtänkt med riktiga visdomsord på slutet. Inte är väl livet så på ett sjukhus egentligen? Har svårt att tro det..  Men kanske.. Man vet inte förrän man varit där.

Nu är det iaf natten för mig!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0