Idag är det fest..

Ja, idag är det fest för mamsen.
Tyvärr har en del hoppat av, en med magsjuka (inte välkommen i det skicket heller för den delen)
en jobbar och de andra kommer en stund och åker sedan hem. Jaja, blir säkert kul iaf:)

Solen skiner och det är riktigt härligt ute, nu skulle man haft en skoter och fräst iväg på:) Härligt...
Eller kanske ännu bättre, en häst att rida på i det vackra vinervädret. Men snart så kanske det är på G.
Vi får se vad som händer!

Barnet sover en liten middagslur så jag troa jag ska passa på att tvaga min ack så mjuka kropp, hehe.. Den blir nog bra när jag får börja rida igen. Gör ju ingenting nu för tiden, inte konstig man blir mjuk :=D

Jahapp, here we go, lär väl göra ett ryck!

See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0