Vabbar..

..idag. Vilket ord egentligen. "Vabba". Vi är så duktiga på att svänga ihop alla ord i svenskan till nåt enklare att säga. Som vabba..

Barnet är trött idag, mamma med för den delen. Sovit rätt risigt inatt, gnällspiken har varit framme hela natten.
Vakna somna, vakna somna.. Vore bättre om man var vaken hela natten istället. Då vet man iaf vad som gäller.
Vi ska iaf bara ta det lilla lugna idag och mest sova tror jag. Nice...

Tänk vad två personer kan tycka olika om samma sak. Å att man blir osams om det är annu värre..
Tjafs om nåt som egentligen bara ska finnas där automatiskt. Nåt som hör till..
 Blir bara avig när det ska tjatas, känner mig tvungen.. Ett problem sägs det.. ja inte vet jag. Jag klarar mig ändå..

Vilka sjukt dåliga barnprogram det finns! Är ju "boppa" för hela slanten nu när vi är hemma och fan va dåliga program. Ser bara ut som nån setat å ritat nån stygg figur å sen lagt till musik och konstiga läten. Stackars barn..
Tacka vet jag Pippi, Emil eller Lotta på bråkmakargatan. Det är film på riktigt det:)

Zzzzz......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0