Grus under ögonlocken..

.. Ja minst sagt så är det det jag har nu. Svider och kliar.. Vill bara gå hem och sova. Trött är bara förnamnet.
Gahh.. säng säng säng, sova sova sova, säng säng säng.. Jo det var faktiskt en liten trudelutt som gick så. Kanske var påhittad vad vet jag. Eller  påhittad, det är väl alla sånger å så. Det är ju inte så att de fanns färdigskrivna från start.
Svammel.. Låt mig sova. Snälla...

Jahapp, idag har solen skinit och jag och barnet har varit ute å myst lite. Eller, det kanske inte va helt ärligt. Jag har mockat och hon har lekt. Longerat häst har jag å gjort. Skoj att göra nåt:)

Min lilla prins har gjort sig illa på kotan, fult sår med en jättesvullnad som följd.. Hoppas det blir bra.

Imorgon kommer han hem igen, min älskling. Då ska vi mysa igen, i soffan. Jag somnar säkert. Är så sjukt trött nuförtiden. Nej, jag är inte gravid!

Ska nu dricka några kannor kaffe så jag inte somnar över tangentbordet:)

Zzzzzzz...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0