Gud va jag ångrar mig..

..att jag inte köpte "min" häst. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va jag ångrar mig.. Åhhhhh va jag ångrar mig..
Suck..........
Gjort är gjort men fuck va jävla dum i huvudet jag var.. Jag är ingen gambler jag inte.. Visst fanns det risker men vafan..... Åhh, va bittert det känns just nu...

Inte dyker det upp nåt annat heller,alla är ju så satans sega. Antingen är det skador eller så är det nåt annat. Ingen sadel eller nån annan löjlig tveksamhet,. Å va tråkiga ni är allihopa.. Jag med för den delen som bara är bitter...

Jag vill vara det just idag, låt mig få va det. En liten stund iaf..

Kanske man skulle köpt sig en trisslott å skrapat fram några mille, då ska jag personligen åka upp till Lapphelvetet och lägga lite pengar på bordet och sen bara ta hästen å åka. Sen får de säga vad de vill..

Lera upp över knäna är det oxå. Inte ens det är bra.. Gud vilken bitter människa tänker ni, ja idag är jag det..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0