Idag känns det lite bättre men ändå inte..

Nej, egentligen känns det inte ett dugg bra!
Jag vet att man kanske inte skulle lägga nån som helst energi på att ens tänka på det men fan.. Kan inte låta bli.
Igår rann det bara över, satt mig å grina en skvätt över maktlösheten. Blev de bättre? Ja, det kändes så iaf..

Nåja, idag är det jobb. Sitter förstås där nu, hehe.. Jag är så ambitiös den övriga tiden så jag kan gott få skriva här en liten sekund.
Det ringde (ännu) en kvinna idag som hade en 6 åring e Diamond Hit med 9or på gångarterna :=D
Hon hade tröttnat totalt så kände att den skulle lånas ut. Kanske man ska testa den samtidigt som den andra så får vi se vad som händer.
Sambon åkte igen idag, denna gången är jag iaf inte ensam hemma mer än till torsdag. Skönt.. Vi har haft en riktigt mysig vecka vi i våran lilla familj:) Det har varit dåligt med de stunderna på sistone.. Men nu är det mys för hela slanten!

Ålandsresan var lyckad, vi åt å åt å åt å åt!! Magen stod ut som att vi vore högdräktiga! Men gott var det:) Iaf efterrätten. Den var himmelsk.. Marängswisch (nej det va en knepig stavning) svish?, suiz? Äh, va fan, maränger, banan, kolasås och glass. MUMS!!
Blåbärspaj, chokladmousse, mmmmm.. Det börjar nästan droppa från munnen nu.. Kortslutning i tangentbordet ska vi inte åstakomma, då blir det verkligen en "tagning i örat".

Nej, nu måste jag fortsätta jobba en stund till!

Bara en grej.. Va skönt de är att skriva. Känns lättare då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0