Kanske man..

..skulle ta och uppsöka en lite mer vetande ang min axel. Börjar göra riktigt ont nu för tiden att till och med lyfta den upp i luften.. Nja, det prioriteras inte just nu. Sen kanske..

Jahapp, ett samtal idag som ställde mitt hjärta på kant lite.. Min älskade gamla primadonna måste nog lämna jordelivet för att vandra vidare på de evigt gröna ängarna. Känns tungt samtidigt som jag ställt mig in på det ett längre tag. Vet inte ens om jag vill köra henne dit men vill ju inte be nån annan heller. Fånig som man är så tror man ju att de gör skillnad på mig eller nån annan. Tror inte en häst tänker så långt. Eller jo, lite..

Gamla gubben står här hemma igen, han ser rent ut sagt bedrövlig ut. Inte en muskel kvar över ryggen, vi som tränade upp så fina runda muskler. Det kommer ta tid att få han fin igen..

Barnet sover hos mormor inatt så jag har haft en alldeles ensam kväll med bara mys i stallet. Knoppat min lilla älskling som för den delen inte alls uppskattade det:) Men det ska börjas i tid, han ska ju visas i sommar hade jag tänkt. Sen är det ju förhoppningsvis så han ska se ut de flesta helger på sommaren om några år!

Kanske man ska gå och sova en skvätt medan man är ensam och vet att man får sova en hel natt, det är ju inte alltid det händer:)

natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0