Ajaj..

Jag har så ont i mitt lår.. Ramlade omkull i förrgår hemma på gården och tog mot mig med sidan av höften/låret. AAAJJ!! Är helt blå nu.. Det är ju märkligt att man på den enda pyttelilla isfläck som fanns kvar måste ramla?.. Charlite tyckte att jag var lite klumpig. Hmm.. Jaja..

På påskafton åkte jag, Charlie, Erik och hans kompis Patrik upp till Järna till min moster. Väl där var det vin å sprit som stod på menyn;) Fulla å tokiga blev vi men det var skoj. Åkte iväg på Flottaren där det var disco och uppträdande av ett band som heter Kattastråf. Faktiskt riktigt bra. De spelade bra musik.
Hemresan igår var mindre skoj, fick stanna flera ggr för att "nån" va dålig;) Inte jag d å utan Charlie. Han ska nog inte dricka sprit alls tror jag, blir alltid hur klen som helst. Så kan det va, hem kom vi iaf:)

Idag jobbar jag, finns dock inget att göra. Hur lugnt som helst.. Ska sen hämta halm och en ny höbal. Var tyvärr mögel i balen jag fick så detnreklamerade jag. Förhoppningsvis kommer Lasse oxå så Milan får på sig skon han tappat. Han måste igång igen nu, nu är det slut på semestern!
Imorrn blir Dumle kastrerad, blev ju inget förra veckan eftersom Maria hade sjuka barn hemma. Får hoppas de frisknat till till imorgon.

Nä, om man skulle kolla om det trillat in nåt ärende på jobbet.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Åsa

hej!

Typiskt att du var där när inte jag var där då!!

Hoppas allt är bra med er!

kram

2009-04-20 @ 18:50:10
URL: http://asabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0