Dumle kastrerad

Japp, äntligen är det gjort. Gick hur bra som helst. Tjopp tjillevipp så va kulorna borta;)
Han ska nu motioneras två ggr om dan så helt plötsligt har jag "tre" hästar som ska motioneras. Hur ska man hinna?
Jaja, det lär ordna sig. Tilda får va med de gånger jag longerar Dumle så slipper jag skaffa barnvakt bara för det.

Han verkade inte ha så ont idag heller, gick som vanligt ut i hagen och åt på en gång. Fast det gjorde han ju redan 30 min efter kastrationen igår oxå. Matvrak.. Han skulle nog kunna äta upp inredningen i boxen om han kunde..
Veterinären tyckte han va liten (höjdmässigt). Suck... Jag får lite panik när han ska va så jävla pytte. Jag vill inte ha en liten häst på 160cm. No way, då säljs han! Sen får han va hur bra som helst, det ska se snyggt ut när jag sitter på oxå.
Det visar sig, han växer länge till än.

Nähäpp, åter till arbetet då.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjo.. Fan, vi kan byta häst =)Min 2-åring e 165 cm nu och växer så det knakar!

2009-04-15 @ 10:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0