Påsken är här!

Nu är det påsk, ett klart vårtecken. Solen skiner, gräset är framme och snön faktiskt nästan helt borta:) Lovely:)
Hästarna får gå ut utan täcke ( de dagar solen skiner vill säga, annars kan de frysa) och rulla sig leriga å fina. Helst skulle man vilja ha täcke på dem året runt för lortets skull men så ego kan man ju inte vara.

Idag har vi spenderat hela dan utomhus, man kan ju inte va inne när det är så fint ute:)
Charlie har snickrat klart garaget och jag å Tilda har gungat, moc´kat å bara myst. Milan har ju fortfarande semester vilket egentligen känns lite tråkigt nu när man både är långledig samt att vädret är så fint. Men men, han behöver det så det öär bara att hoppas på fint väder även till veckan:)

Imorgon åker jag å Charlie till Vansbro för att gå ut på Flottaren, en restaurang som finns uppe där i "obygden". Brukar vara mkt folk på påsken där. Jag har inte varit upp ditt på fest på flera år så det kanske kan bli skoj.  Vore kul att träffa nån gammal kompis. Men antar att det mestadels är småglin ute;) Hmm..

Precis just nu har min älskade dotter somnat bredvid mig i soffan, lilla älskade unge. Hon är så rolig, har bara massa hyss för sig mest hela tiden. Frågade henne häromdan var hon bodde nånstans; "Hemma hos mig" svarade hon kort å gott.!  Ja, självklart, vad kan man säga? Hihi..

Darlingen han ser på Stjärnornas Krig vilket intresserar mig typ Noll.. Det är verkligen inget för mig. Tänk såna som är helt fanatiska Stj. Krig fans. Kan köa en vecka för att få tag på nån helt oviktig pryl som de får betala multum med pengar för. Desamma med Harry Potter och ´Sagan om Ringen. Folk blir som tokiga.. Undrar varför ingen köar för att träffa mig? Eller nähä.. Va jag inte så poppis..;)

Nu ska jag kanske vila ett trött öga på TV:n trots allt. Finns ju inget annat att göra.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0