Sol sol sol<3

Jag har tävlat i helegn på underbara hästen. Känns lite trist att lämna ifrån sig honom till hösten. Hade en sån trevlig ridkänsla hela söndagen, underbart. Givetvis finns det massor med detaljer att slipa på men hur skulle det annars se ut, om man va klar nu?? Så tråkigt..
Det var en låång dag med massor med timmar i transporten för stackarn, han skötte sig dock galant och tyckte det va helt okej att mumsa lite hö å vädra rumpan i luckan bara;)

Imorgon är det Göranträning, inge sugen alls faktiskt.. Ska ju träna för Mats på fredag sen så. Jaja, det är alltid bra att träna. Maria måste ju få hem en fin häst så man inte får underkänt, hehe;)
Nej, skämt åsido. Jag tycker ju att det är skoj!

Min älskade unge har fått en cykel av mormor igår:)  Snacka om lycklig! En egen liten rosa cykel med stödhjul och cykelkorg. Nu ska vi bara lära henne trampa, just nu kan hon bara bromsa, haha..

Skepp o`hoj!

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra du tränar på Jenny :) Jag är så nöjd med dig och det du gör ;) Kämpa på !!

2009-04-28 @ 01:25:50
Postat av: Camilla

hihi...känner igen det där med cykeln. Tilde har fått värsta mini lilla cykeln, SÅ söt! Men kan oxå bara bromsa, och har NOLL tålamod! =)

2009-04-28 @ 08:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0