Våren är faktiskt här på riktigt!

Solen skiner och jag är glad varje dag:) Det är så härligt när all snö har försvunnit. FInns bara nån enstaka liten hög kvar. Lovely!

Igår var jag å Mariah till Strömsholm och provade sadlar till Milan. Hittade en underbar sadel som kors i taket låg riktigt bra på honom. Så nu är det ny sadel igen.
Ikväll ska Dumle kastreras, får hoppas det går bra.

Helgen som var hade jag besök av Maria som äger Milan, vi var på tävling i Sveden där jag debuterade LA4 och LA5. Kanske något svåra klasser för oss i dagsläget. Inte själva sakerna man gör men styrkemässigt. Fick usla procent men det är bara att kämpa på och träna vidare. Just denna vecka har han välförtjänst semester, Stackarna är sååå trött i kroppen.

Nähäpp, kanske man måste jobba vidare då och inte blogga. Man måste ju va rädd om jobbet;)

Kram på er i solen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0