Alldeles alldeles tomt nu..

Japp, nu är stallet öde.. Skjutsade Dumle till Emma igår i Västerås. Nu börjar den hårda skolan för lillkillen:) Det är som med barnen, tänk så fort det går. Tyckte nästan att det va nyss jag hämtade honom längst ner i Skåne:)
Nu är han 2,5 och ska så småningom börja få nån på ryggen..
Jag hoppas han blir en fin häst så som jag önskat.
Han stod iaf som ett ljus igår när vi åkte. Jag va så nervös innan vi for eftersom han inte åkt nånting efter hans lilla volt i transporten. DUktiga lilla Dumle:)

Idag är en ledig dag och jag ska på fotvård om en stund, sköönt!

Ikväll kommer älskling hem och vi ska till Erik då han fyllt år.

Trevlig helg!


Kärlek<3


Mmm, fina åkrar att galoppera på där borta;)


Hej då älskade lilla Dumle<3

Kommentarer
Postat av: Moster

Mmmm... Men han måste ju få komma hem igen till Tilda. Den hästen blir nog något i hästväg ;-). Alldeles speciellt =)

2009-08-28 @ 10:17:00
Postat av: Maria

Tycker han ser fin ut..Jättefin bid på huvudet..Bara du som är tramsig ;)

2009-08-31 @ 12:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0