Dagen efter kvällen före..

Igår var det fest för hela slanten. EFtersom jag inte kom iväg till Nässjö på kalas så blev jag med Darlingen ut på krogen.
Vi startade här hemma med grillning och vin i mängder. Alldeles för stora mängder för mig iaf som inte druckit sen påsk. Usch så klen jag blev i bilen på vägen in:( Men de va bara å bita ihop å besöka närmsta toalett för att.. ja ni vet..
Efter det mådde jag prima och dansade loss med bästa svågern eftersom älskling bara va impad av Kjelle hela kvällen och inte kunde slita loss sig ens för en sekund.

Idag mår jag bra iaf:) Charlie mår sämre, han har legat hela dagen nu.. Klenis;) Klev upp tidigt å släppte ut Dumle och la mig sen igen. Vaknade halv två!!?? Har väl aldrig sovit s länge. Men de va skööönt:)

Nä nu kom mitt lilla monsterbarn upp från sängen igen så jag får lägga ifårn mig datorn ett tag.
Godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0