Får man ta ledigt som mamma?

Ja ibland funderar jag på att ta ledigt som mamma faktiskt. Mitt barn är mitt allt så ni vet ifall ni funderar om jag blivit knas.
Men jag tycker bara det är lite smådrygt ibland. Hon har blivit som ett litet monster, sparkas å slåss, skriker och det värsta av allt, piper!! Gnäller, gnyr.. Maaammmmaaaa..... Koooooooom hiiiiiiit... HJäälp mig.... Jag villllll iiiiiiiinte......
Så låter det hela dagarna.. Nästan..
Det är ju inte konstigt att de säger att man får gråa hår av sina barn.  Det är ju tur att man älskar dem så gränslöst:)
För mellan Maaaaaaaaaammmmaaaaaaa och Duuumma dig så kommer det nästan alltid ett:
Mamma, vet du, Jag älskar dig<3
Då smälter man ju:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tur man inte har ett sånt barn med såååå mkt trots ;) Wilma har ärvt mkt av pappas snälla humör :)Tur d ;)

2009-08-25 @ 21:41:50
Postat av: Camilla

2009-09-14 @ 10:19:23
Postat av: Camilla

Oj.. ska kanske skriva först innan jag postar =)



Jag önskar samma som du ibland Jenny!!! Tänk om man kunde stämpla ut som mamma för en stund! Tilde hamnade i samma läge som din tjej nu när Miranda kom!! Gnäll, piiiip och gråt! Älskade ungar =)

2009-09-14 @ 10:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0