9/12, fortfarande ingen snö..

Inte en endaste liten snögnutta finns det. Fan va jag tjatar om snön men jag längtar ju efter den. Jag vill ha ljuuuuus!!!!! Är så trött så trött så trött. Imorse hade jag två klockor på ringning och tur var väl det med tanke på att jag slagit av den första och säkerligen hade fortsatt sova om inte klocka nr 2 hade ringt.
Suck, så tröstlöst..:)

Provred en häst igårkväll i Leksand och det gick faktiskt riktigt bra. Ser på videon att jag rider risigt som bara den, ryggen har en hel puckel på sig och hela min överkropp ser helt sjuk ut.. Jaja.. Musklerna kommer väl sen kanske igen..

På jobbet pratar de om ev uppsägning av 20 personer. Ingen som vet nåt än, det visar sig väl efter jul förstår jag. Blir jag utan jobb så får nog hästarna vänta..
Men det visar sig., Jag känner mig rätt lugn ändå. Det löser sig nog, på ett eller annat vis:)

Idag åker jag å TIldis till Flen för att hälsa på Charlie lite, mysigt:) Ska tjuvkika på ett fint hus i Malmköping oxå kanske. Bara på utsidan förstås, vi har ej bokat nån visning.
Titta får man, det kostar inget!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0