Årets sista blogginlägg:)

Idag är det nyårsafton.. Å vet ni vad jag gör? SItter på jobbet. Hur kul är det på en skala??
Jaja, får gå hem kl 19 iaf..

Igår kom Aniara till mitt stall. Allt har gått bra, hon äter och sover och är nästan kompis med Fantasie;) Tjejor vet ni, haha.. Måste ju gruffa om nåt.
Idag å imorrn ska hon få vila, jag jobbar ju hela dagarna så det hinns inte med tyvärr. I helgen däremot ska jag tömköra henne sen hoppas jag att sadeln kommer till veckan så jag kan börja rida lite.
Nervöst kommer det nog att bli, jag som är så harig. Men nu har jag gett mig fan på att det ska gå bra!!

Återkommer med resultatet sen:)

Jobba en stund till nu då..

GOTT NYTT ÅR ALLA MINA VÄNNER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0