Ett brun liten smällkaramell, söt som socker:)

Ja, tillslut verkar det komma en liten kuse till mitt stall igen:) Ett vackert sto som heter Aniara, hon har faktiskt tidigare bott hos mig en vecka då hon stod hos Mariah.
Det gick förvånansvärt bra igår, jag rider ju lite risigt just nu men Mariah tyckte ändå att jag fixade det bra:)
Aniara var trevlig, lite humör fanns det dock men inget som jag (tror) att jag inte kan mäkta med.
I dagsläget lite ur form men det är ju jag med så det passar bra att vi tillsammans kan hitta formen:)

Rör sig trevligt, inga supergångarter men räcker bra för mig just nu. Jag är ingen superstjärna jag heller så vi får göra det bästa av situationen jag å "Annis":)

Ringde och gav klartecken till Sara nyss iaf så hon skulle bara tala med sambon och sin pappa eftersom de äger hästen de med. Under dagen får jag veta mer exakt. Får hålla mina tummar då:)

Imorrn är det julafton, som Tilda längtat!! Ska bli så mysigt, älskar julen:)

GOD JUL på er ALLA fina vänner. Jag är så glad att ha så många fina människor runt mig som i den mån de kan ställer upp i alla väder<3<3

Och tack Mariah för fina erbjudanden igår, det uppskattas!

Kram på Er ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0