Urusel på uppdatering..

Jag är nästan sämst på att blogga, har inte haft nån inspiration bara så då känns det trist att bara skriva för skrivandets skull.

Nu har iaf ljuset kommit:) Det är snö överallt, hurra! Kallt har vi oxå, igår va de 21 grader när jag stoppade snoken utanför dörren, brr... Idag är det dock lite bättre.

Tilda har varit sjuk av å till flera veckor. Äter inte, orkar inget och är mest bara trött å hängig.
Var till läkaren med henne idag men som vanligt så låter det "avvakta ett par dar/veckor".. Jaja...
Nu är hon långledig över jul iaf så förhoppningsvis har hon chansen att vila upp sig:)

Imorrn ska jag å Mariah på roadtrip igen, testa häst i Uppsala (igen) och hämta sadlar i Solna.
Allt gjort på en svinblink! ;)
Tilda ska umgås med farmor imorrn vilket inte sker så ofta nu när man inte har nån häst längre.
Börjar man tänka efter så är det sjuuukt mkt barnvakt jag haft av henne å mamma tidigare.
Ja, men va fasiken ska man göra då när man inte har nån sambo hemma?
Tur de är bäst på barnvakt:)

Om bara ett par dagar så är det julafton oxå, Tilda längtar förstås:) Jag me faktiskt;)
Fast jag längtar mest efter en mysiga stämningen, goda maten, lukten och umgänget. Mmm, härligt med jul.
Stackars dom som inte upplever det..

Tilda har lovat att ge tomten sin napp, hon har varit inställd på det sedan tidig höst. Vi får se hur det går;)

Strax efter jul så är det ca två år sen (tror jag, men jo...?) vi började prata om att skaffa ett syskon till Tilda.. Som ni nog märkt så har det än inte kommit nåt.. 
Tilda säger att hon vill ha en bebis och pratar allt som oftast att "när bebisen kommer så..."
Vad säger man?

Tråkigt... Men jaja...

Vi har världens underbaraste Tilda iaf, det är fasiken inte illa det <3


Mammas älskade busfrö, vad gjorde jag utan dig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0