Alltså det går så segt

Jag vill verkligen inte sitta här å jobba mer nu., Får ju iofs gå hem snart men ändå..
Idag har jag lärt mig va en "MILF" är.  Det är alltså en Mother I´d like (to) fuck. Så då vet ni det ni andra som är lika ovetande som mig:)
Alltså en mamma som ses som attraktiv trots att hon är just, mamma..
Är vi annars lite oattraktiva vi mammor? Lortiga och gamla å fula? Nä, jag tror inte det faktiskt. Men jag kan ju bara tala för mig själv.. Endel gnäller på att man som småbarnsmamma alltid luktar spya och inte hinner borsta håret och inte sminka sig, endel verkar inte ens ha tid att byta kläderna de haft i tre veckor.. Urk..
Jo, jag vet att jag är "bror duktig" men jag hade det faktiskt inte så svårt när Tilda va liten. Va fan, vill man så kan man:)
Eftersom vi planerar en till liten gosig unge så är det kanske lika bra jag håller tyst, får väl en kolikunge som aldrig sover och som spyr på mig jämt och håller mig konstant upptagen så jag inte hinner byta dessa kräkiga kläder på tre veckor:)

På återseende alla duktiga mammor:)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, visste du inte vad en MILF va ;) Ha jag vetat lääänge...Eller sen 2 år tbaka iallafall när min sons kompisar sa till han: Det där e en riktig MILF..haha...

2009-02-04 @ 19:05:04
Postat av: Bloggaren själv:)

Haha, jag skyller på att jag bor på landet:) Hihi..

Har ju sett filmen det kommer från men inte lagt varken ordet eller innebörden på minnet:)

2009-02-04 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0