Äntligen helg igen

Kärleken är hemma igen och vi har myst lite smått med god mat och choklad efteråt:)
Tilda hostar å snorar som 17, verkar aldrig bli kvitt den här förkylningen. Hon har inte ätit riktigt på flera veckor. Tur hon har lite grann att ta av;)

Idag har jag ridit i ridhuset, vilket var katastrof. Dels ny sadel som nog inte ligger helt okej, sen jag som varit bekväm och ridit mestadels ute i skogen. Dock får han ju jobba där med men det blir ju inte samma sak. Iofs har det varit lte kasst väder oxå att köra transport i. Snö snö snö varje dag. Men nu var det då dags idag iaf. Det gick så makalöst dåligt så jag var glad att ingen tittade på oss. Herregud vilken soppa.. Ska jag verkligen tävla? kändes det som.. Jag vet ju att vi kan egentligen så det var nog bara nåt tillfälligt..


I morgon tänkte vi försöka gå ut å äta lite mat, Tilda ska sova hos mormor. Mormor har tandvärk å Tilda förkyld, perfekt kombination:) Sura å tvära, hehe.. Tror säkert de kommer överens:)

Nu ska jag faktiskt lägga mig platt fall på soffan, är så sjukt trött.
Höres.

Kommentarer
Postat av: Cilla Wichmann

Usch, en av dom dagarna... då vet du att morgondagen kan inte bli sämre än dagen träningsmässigt varjefall! Det är bara att kämpa på :D

2009-02-14 @ 02:04:44
URL: http://www.daimilus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0