Bara blähh..

Mitt humör har inte blivit bättre... Känner mig allmänt down idag.. Vet fortfarande inte varför, men känner bara blähh...
Sitter på mitt ruttna jobb och svarar i den förbannade telefonen, kunder som inte ens kan försöka va trevliga står mig upp i halsen. Kollar AMS.se men där finns inget. Ska vi flytta älskling?? Till nånstans där det finns jobb...

Jag vill bli gravid, varför händer inget? Måste man vänta så länge? Månad efter månad bara går och inget händer...
Får man sätta sig på jobbet å gråta? Gråta för ingenting... Bara så att det kanske känns bättre efteråt..
Vet inte varför det känns såhär just idag? Det bara blev så..

På återseende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0