En underbar dag i solen

Idag är det så fantastiskt underbart ute. Solen skiner som aldrig förr och bara några grader kallt ute. Tyvärr sitter man på jobbet och får inte njuta fullt ut av det. I morse däremot hann jag känna av det hela genom en suverän ridtur i skogen. Kände mig som tagen ur en reklamfilm för Mountain Horse el nåt:) Full galopp över vidderna med djupsnö upp över knäna på Milan. Häääärligt!!

Mitt älskade barn ska sova hos min älskade mamma inatt eftersom jag jobbar. Kan vara skönt att vara helt själv faktiskt. Dock blir det väl bara mockning och nattning av hästar sen sängen för mig.

Ja snö har vi nästan alldeles för mkt av. Så pass mkt  att taket i min hage har rasat,. Skit oxå.. Det är så roligt att nästan allt vi har går sönder, bilen, taket, snöslungan, mm mm.. Vad tyder det på? Att vi ska va nöjda att vi iaf har varann?
Ja inte vet jag. Matt blir man iaf..

Kanske jag ska gotta i mig lite Ben å Jerryglass ikväll? Det är smaskens som tusan det, kan ha riktiga begär efter just den glassen. DYR men värd varenda krona. Halfbaked, mums.. Jo de kan va lurt för att de blir frosseri ikväll. Sen har man dåligt samvete sen för att man kanske gick upp 0,5 kg.. Äsch va gör väl det? De går jag ner nästa gång jag rider, haha..
Höres

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har det allt mysigt du ;)Här kvittrar fåglarna i solskenet..Kan det var vår på väg snart ?? Ja vad vet jag :)



Kram

2009-02-09 @ 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0