Gömma saker verkar va det nya nu

Ja, mitt älskade barn har gått över i en "gömma alla saker på de mest svåra ställena" fas just nu.. Hon gömmer allt!
Idag har jag handlat present till min mamma eftersom hon fyller år imorgon, tog med mig lite papper från affären eftersom jag inte hann slå in det på plats. Tror ni papperet finns kvar?? Näpp.... Det har fröken Tilda så fint lagt nån annanstans, jag har letat överallt men det är spårlöst försvunnet. Måste nog ringa Saida:).
Så mamma, kanske du får det inslaget i tidningspapper:)
Häromdan hade svärmor tvättat min jacka, tog då av lurvet som var kring huvan, lade det på köksbordet, finns det kvar?? Näpp.. Har frågat om hon sett det, "ja det ligger under soffan" Men nä.. inget lurv där mer än dammet.. "ska jag följa med dig" frågar hon lite lillgammalt när jag säger att "Nä de finns inget lurv där".. Tilda följer med, visar att hon minsann inte lagt det under soffan, nä hon har kastat ut det på altanen säger hon. FInns det där?? Näpp.. Har fortfarande inte hittat lurvet.. gahh..
Hemma hos min mamma idag hade hon gömt två ljus med tillhörande ljusmanschetter under bordet på en liten hylla som finns där. Ett lypsyl låg lite klurigt instoppat i en prydnadspryl, glasögonen under soffan.. Åhh, var ska detta sluta? Hihi.. Vilken liten tokfia:) Tur hon är söt, annars vete tusan;)

Idag har första sadeln kommit, har dock inte hämatat den. Har jag tur så har även dressyren hunnit komma imorrn så jag får båda på samma gång. Spännande!! Hoppas hoppas att de passar.
I övrigt har dagen mest bestått av att jobba, elda och mocka. Har myst riktigt med Tilda,  tittat på Bolibompa och bara softat. Redan före sju gick vi upp å då somnade hon på tre röda, så helt frisk är hon nog inte. Ska dock få gå till dagis iaf imorgon få se hur det går. De får väl ringa om det blir värre.

Nä nu måste jag krypa tll kojs.

På återseende!

 
Jag funderar på att klippa lugg igen, va tycker ni?? Detta är ju ett taskigt kort med luggen inte helt som den ska va..
Men sådär...

Eller såhär....


Snälla, kom med era tycken:)

Kommentarer
Postat av: Cilla Wichmann

Å jag hade blivit vansinnig på kuragömmaleken... skönt att du kan ta det med glimten i ögat :)

2009-02-11 @ 00:12:50
URL: http://www.daimilus.se
Postat av: Maria

Sicken liten busfia :)Såga att dressyrsadeln var skickad från karlstad igår vid 17 tiden. KAnske den kommer idag då ?? Jag tycker du passar jättefint i lugg !! Så det hade jag klippt om jag varit du :)

2009-02-11 @ 07:45:18
Postat av: Maddis

Nämän, Har hon blivit en sån rackare :) Goista busfrö´t!

2009-02-11 @ 22:50:55
Postat av: Anna

Jag tycker att du ska klippa lugg! Jag har alltid tyckt att du passar så bra i det :)

2009-02-18 @ 10:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0