Halvpanik i morse

Ja usch ja, hade klockan på 05,10 men klev ur sängen 06,04 vilket betydde att jag hade 15 minuter på mig att klä på Tilda, släppa ut hästarna, göra mig själv klar och sedan skrapa rutorna på bilen. Gahh. Men de gick :) Blev endast 4 minuter sen till jobbet. Tur man är så jävla snabb:)

Ikväll ska vi hem till mamma å äta tacos, min moster kommer dit till Tildas stora glädje:) Hon avgudar sin "gammelmoster" och skulle säkert flytta dit om hon fick.
Sitter nu på jobbet och vill inte va här.. Är ju så trist, får man bli lyxhustru?

Tränade för Göran igår och det gick alldeles utmärkt! Skoj skoj.. Nu ser vi fram mot tävlingen den 8:e.
Ny sadel har Maria köpt så jag hoppas verkligen att den ska passa. Längtar till den kommer:)





Bilder från träningen igår:)
Min snälla vän Eva kom och var paparazzi fotograf så vi höll på att skrämma skiten ur Yvonnes häst:) Haha.. Han va rädd för blixten.. Men han måste ju vänja sig konstaterade både jag å Göran när hon började grymta om det..

Nä, jobba en stund till då:)

Kommentarer
Postat av: Moster

Lilla prinsessan <3

2009-02-05 @ 21:14:19
Postat av: Cilla Wichmann

Gud vilken fin häst! Liknar en som jag hade för ett par år sedan. Vad är det för stam på den???

2009-02-09 @ 21:13:47
URL: http://www.daimilus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0