Helgen är över..

Helgen har varit lugn, har inte gjort ett dyft faktiskt.. Ridit lite och ätit lite och tvättat lite och städat lite,, Jo kanske jag hade gjort nåt ändå..haha..
Idag är Tilda hemma med farmor, hon är fortfarande inte helt 100 frisk. Blir så trött på det här.. Imorrn blir de hemma med mormor. Sen dagis på onsdag hade jag då tänkt iaf,

I morse innan jag började jobba for jag till ridhuset med kusen. Gick riktigt bra faktiskt. Det är bara den lilla högersidan som måste petas in heela tiden. Han fuskar å fuskar. Jag me för den delen eftersom han hinner stoppa ut den;)
Men det känns bättre nu iaf inför tävlingen:)
Mycket mycket piggare var han oxå, bra bra!

Verkar som att Dumle nu kommer att åka till hösten för inridning och utbildning. Hurra!!
Finns nog dom som tycker jag är knasig som lånar ut honom men jag har inte råd att lämna honom till nån dokumenterat duktig unghästutbildare. Då får man ta det bästa som erbjuds. Å ser bara referenserna bra ut finns det i min värld inget att tveka på.. Hon fixar det nog 100 ggr bättre än mig!

Nu ska jag jobba vidare lite.

Syns å hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0