I drömmarnas värld

Har ni nån gång haft den där känslan när ni sett på en romantisk film att;  Åhh, tänk om det där hände mig..
Alltså även om man har sambo och barn och hela kittet så kan då iaf jag drömma mig bort ibland när jag ser en sådan film. Tittade nämligen igår på en film på TV, vet inte vad den hette men handlade om en tjej som jobbar på "Piggley Wiggley" i Oklahoma eller nåt sånt och vinner en drömdejt med "the great Tad Hamilton". En skådis som har ett leende av guld, snygg som få och har klasar av tjejer som hänger efter honom. Förstås blir ju han kär i den här relativt söta, blonda lilla lantistjejen som inte har nån stjärnstatus alls. 
Hon får hänga med han på fina krogen osv osv.
Allt verkar vara så mysigt, rosa, gullipluttigt stjärnskimrande underbart så då tänker jag, åå, tänk om det hände mig.
Tänk er rubriken;
"Oscarnominerad manlig skådespelare förälskad i helt vanlig tjej från Solvarbo" HAHA, sååå komiskt!!

Jag skulle ju givetvis inte byta bort det jag har men man kan ju drömma och känna känslan, som en liten 14:is, haha..

På tal om drömmarnas värld så har jag smugglat knark i min hästtransport häromnatten, ett jäkla polispådrag var det:)
Tänk så tokigt man kan drömma, heelt sjukt.

Nu ska jag gå å krama om min lilla stumpa som är som en kamin idag igen, Feber för typ 3:e gången på två veckor. Hon har sovit sammanlagt kanske 4 timmar inatt.. Svärmor kommer strax oxå så jag kan rida. Charlie ska åka cross, äntligen. Han har bara skottat snö varje helg nu när han vart hemma. Idag ska han äntligen få åka.

På återseende, kanske i Hollywood;)

Under tiden kan vi drömma oss bort med Leona Lewis "run", lite lagom romantisk såhär på alla Hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy fasiken va den låten är bra !!!!!!!!!! Vilken röst och vilken underbart vacker tjej :) Nästan skamligt å få båda sakerna..grrrr...hehe..

2009-02-14 @ 15:10:16
Postat av: Cilla Wichmann

Ja i drömmarnas värld kan allt hända... var du glad att det inte hände på riktigt :D

2009-02-15 @ 03:07:52
URL: http://www.daimilus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0