Känner mig lite sorgsen..

Tyvärr verkar det som att Milan måste åka vidare till någon annan.. Fan va maktlös man känner sig..
Trodde för ett ögonblick igår att allt skulle lösa sig då Charlies chef sagt att han till 99% skulle få komma tllbaka efter några månader. Men inget är ju garanterat och även om det blir så så ska vi ju överleva månaderna fram tills dess oxå.
Har jag honom kvar kommer jag iaf inte ha råd att tävla, måste lösa regionallicensen som kostar 900 spänn plus att alla tävlingar kostar. Nä, de blir inge bra.. FAN, va tråkigt!! Det suger just nu......
Det känns på nåt vis som att historien upprepar sig.. Det va lika när Vanten stod här, oxå en häst som jag skulle kunnat döda för att få ha kvar men nej, då hade jag inga pengar att köpa för.. Nu har jag ännu en sån häst hemma, då blir Charlie arbetslös.. Skrattretande.. Eller inte....
Jävla skitintresse man har som måste kosta så mkt pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0