Lördag=godisafton:)

Ikväll är det melodifestivalen del 3 (eller?) som spelas in i Leksand denna afton. Lilla lilla Leksand..
Nå bättre artister och låtar med idag? Kan inte tro det.. Ändå sitter man där å tittar, beror kanske oxå på att det inte finns nåt annat att se..

Det gick iaf så sjuukt bra i skogen idag. Holy moses, äntligen må jag säga!  Vi red fin samlad trav, bra samlad galopp, han va mjuk å följsam å framförallt, framme för skänkeln, han lyssnade kanon å hade bjudning,!
Passar inte Zaldisadeln (vilket jag tycker att den gör) på onsdag när Birgit ska kolla den då slutar jag rida.. Hehe, nä kanske inte men huu, vill inte ens tänka tanken.

Nu har jag inte tid mer för detta, så på återseende säkert redan imorrn.
Kramen

Kommentarer
Postat av: Maria

Kanon alltså :) Glöm inte kolla om man kan förändra sadeln som hon sa på mässan. KOlla hennes sida: mjhast.se

Där finns pdf fil med alla saldi sadlarna..

Imorrn kommer det nog ett fint brev på posten ;)

2009-02-22 @ 09:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0