Många framtidsplaner som kan gå i stöpet idag..

Mitt hjärta ringde igår och sa att det var varsel på gång på företaget han jobbar åt.. Många rykten har gått innan oxå men nu hade de hört att några tillåme hade fått skriva papper.. Ser mörkt ut.. Va fan gör vi då??
Herre min skapare vilken katastrof det skulle bli.. Vi har inga pengar undanstoppade som kan täcka upp..
Mmm.. We`ll see, we`ll see..

Å inte en endaste sadel låg bra igår heller. Hon trodde och tyckte att en Albion skulle passa, dock var den som en hoppsadel att sitta i. Helt flat och inga stöd nästan. Jaja, blir det varsel för Charlie så är ju det tyvärr inte mitt problem längre eftersom Milan då måste flytta:(
Vi som planerat så stort inför säsongen.. Ja, va gör man?
MEN... Vi vet ju inget än så jag ska inte gräva ner mig:)

Jag hoppas på det bästa och håller alla tummar som går att hålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0