Sjuk, frisk, sjuk, frisk.. What?

Igår blev jag hemringd från jobbet då Tilda tog sig för örat och var jätteledsen.
Fick läkartid 15,45 så vi åkte dit och gjorde ingenting.. Suck.. Mitt barn har fått läkarskräck. Hon blir helt hysterisk när vi kommer dit. Skriker och gråter förtvivlat. Blev iaf ordinerad Alvedon och Nässpray för att underlätta lite. Kommer hem på gården, kliver ur bilen å så Pang så kräks hon rakt ut på gården, rätt över bildörren.. Tog om några gånger sen blev det lugnt. Somnade på soffan redan före 17,30 och sov sedan nästan hela natten.
Idag är allt som bortblåst-. Jag fattar ingenting..
Ska väl inte ropa Hej än men det här är såå konstigt. Kan hon antingen va helt frisk eller jättesjuk så det går över nångång..
På jobbet hatar de nog mig vid det här laget, har nog aldrig vabbat så mkt som nu. Men va kan man göra, de e ju inte så att man är hemma för skojs skull..

Idag, äntligen, har jag fått återkoppling av tjejen som mejlat på Dumle. Hon är fortarande intresserad säger hon .Svarade och bad om telefonnumret så vi kan prata istället. Fan va guld om hon är bra och om hon vill ha honom.
Har börjat "powerboosta" Milan lite, han har känts lite trött några dagar nu så nu är det massor med havre och massa Betfor som gäller. Ska även köpa B.vitamin, är ju såna tider nu. Blir det inge bättre kanske han vill vila en stund. Återstår att se, han är ju van att gå mkt jämt så det kanske värker lite i musklerna på honom. Inget konstigt med det isf..
Onsdag nästa vecka kommer äntligen sadelutprovaren så vi får se om det finns nån sadel som kan tänkas ligga bra.
Maria blir ruinerad på kuppen kanske;) Nej då, det ska vi inte tro..

Ska snart bege mig ut på en ridtur, nu har han gått i ridhus två dar på raken så idag blir de arbete i friska luften. Hoppas det går att rida på nån åker så vi får trimma lite. Behövs, är ju tävling snart, Gahh.. är nevös redan. Mammamia..

Ha en riktigt bra dag idag alla vänner:)

None Min gamla stjärna Java som nu springer på de evigt gröna ängarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0