Våfflor med chokladglass=blähh

Nä fy 17 de va inge gott med chokladglass till våfflorna. Skar sig ihop med jordgubbssylten. Usch...

Snart kommer svärmor så då ska jag åka till ridhuset en sväng. Är såååå sugen!! Inte..
Känner mig lte lat idag men det är bara att bita ihop, träna bör man annars (dör man) blir de inga bra resultat på tävling.
Det räknar jag inte med iaf, han är lite svår stundtals. Krävs så sjukt mkt både teknik och styrka i benen. Men, jag ska göra så gott jag kan å lite till, mer kan jag inte göra:=)

Väntar fortfarande på svar från tjejen som svarade på Dumle, jag blir ju så ivrig och vill att hon skulle svarat helst redan innan jag satte ut annonsen;) Kanske inte alla är som jag som har tillgång till dator heela dagarna.
Jag hoppas hoppas..

Kanske återkommer efter träningen med uppdatering om dagsformen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0