Hur kan vissa..

..bloggar bli så poppis? Jag menar typ Blondinbellas, hon är med på TV, i varje tidning och överallt annars där de som är kändisar är med. Bara för att hon skrivit saker på en bloggsajt:) Tänk att människor egentligen är så intresserade av vad någon annan skriver så att de "skapar" en kändis av det.. Fantastiskt..
Jaja, så kan det vara:)

Vi, jag å mina löss samt min sambo, har iaf tänkt att vi ska gå på krogen till helgen. Såvida barnet frisknat till. Ska bli skojsigt faktiskt. Var längesedan vi var ut tillsammans, somras sist tror jag.
Har faktiskt bara vart ute en gång sen i somras och det var i november när jag å kompis var till Sthlm på Globen Horse Show:) Vi var då på nån "club" i Sundbyberg som hette Garbos. Helt okej för att inte känna någon. Lite mer personligt än det vi var på förra året. Då var det bara supertechno och fina flickor..

Gravid hade hon blivit oxå min vän:) Är rejäl babyboom i bekantskapskretsen nu, nästan "alla" ska ha barn. Som vanligt så ska väl jag får vara gravid själv, suck..  När vi skulle få Tilda valde "alla" att bli gravida året efter oss. Nu är de före.. Aldrig kan det passa:)

Imorrn antar jag att det blir doktorsbesök för lilla gumsan.. Tänk va lätt det var när hon va bebis, hon va så medgörlig då;)
Nu blir hon bara rädd när man kommer dit.

Nähäpp, ska man kanske gå ut å mocka lite nu medan man har lite barnvakt.
Sen ska jag åka tll min mamma där vi ska spendera natten jag å gumman, ibalnd vill man bli lite bortskämd:)
Pussen!

Milan och Dumle i full rulle i hagen, oj oj va de har kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0