iTeddy va ju rätt skoj

Tilda fick en iTeddy av sin gudmor i födelsedagspresent som jag först idag har lagt in lite musik på.
Riktigt skoj tyckte Tilda:) Nu är de Bamsesången på repeat.. Mindre kul fr mig, men va gör det när hon är glad:)

Snoret rinner än på henne men är klart piggare idag, blir dagis och jobbn imorrn. Själv känner jag mig lite halvdassig, tung i huvet och hes i halsen. Men men, det går över med lite alvedon.

Vi har haft lite besök av min kompis Ulrica och hennes son idag, va väl helt okej nu eftersom vi börjat friskna till. Trevligt med lite vuxenprat efter en veckas isolering med en treåring..

Ikväll ska jag lägga in alla räkningar, hur kul är det då? Inte alls.. men det är ett ont ting som måste göras så man inte får fogden på sig. Det vore ju mindre skoj.

Hörs sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0