Nu va de längesen..

Ja nu var det verkligen jättelängesen jag skrev nånting i bloggen.
Hade tillåme glömt av lösenordet..
Blev så glad när jag sökte på min egna blogg å hittade några kommentarer på sista inlägget. "nån" hade tyckt att jag skrev bra:)
Roligt att höra. Kanske man skulle göra ett försök till att uppdatera världen om vad som händer i mitt lilla liv:)

Just nu har vi vinter. Snö överallt. Menar verkligen överallt!! Snö på marken, på träden, på skorna, i skorna, innanför jackan, helst på ryggen.. Uähh... Kallt.. Men mysigt så det förslår..

Väntar just nu på att farbor doktorn ska ringa mig. Barnet är sjukt , har fått influensa som inte ger med sig. Hon har inte ätit sen i onsdags då hon oxå fyllde tre år (Grattis till henne:) )
Jahapp, då ringde de upp. Fick ordinerat hennes astmamedicin. Kul.. Kanska de själva kan komma hit å ge min argsinta unge det;) Hon fullkomligt fallskriker när masken sätt över ansiktet. Ska göra ett test redan nu..
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0