Tänk att det är tamejfan lika jämt!

Jag blir så irriterad.. Åhh.. Vilken jävla häxa hon är. Tjat tjat tjat.. Varje månad samma visa. Suck!!
Jag ska ju inte bry mig alls men hon retar gallfeber på mig/oss. Försvinn!!

Nu sitter jag här, nyduschad, inlindad i Tildas fleecefilt och ska snart lägga mig. Ensam.. Eller ja, Tilda är ju hemma men ingen kärlek är hemma. Men imorrn så kommer han:) Som det ser ut så blir det även utgång på lördag, gu va nice:)

Träning blir det imorgon oxå, kom på att Annica bett om att få rida honom en sväng så det passar utmärkt eftersom jag inte är helt på topp än. Ska filma lite å skicka till Maria som äger honom. Spännande:)
Nån dag framöver ska jag testa rida på kandar oxå, han är ju sex år nu så det ska väl börjas så smått. Ska dock ta det vääldigt lugnt med det. han måste lära sig bära sig själv först. Blir så tungt åt mig annars;)

Av min goa mamma har jag fått två BH:ar idag som hon fyndat på Underverket åt mig. Trevligt. Den ena va tyvärr lite för liten runtom, nån annanstans är det omöjligt att den är liten..
Tror jag ska köpa nya "boobisar" när jag blir rik, typ aldrig.. Men man kan ju få drömma.
VIll ju inte ha några bamsingar, bara såna som passar till övriga mig. Väntar iaf till efter andra barnet, när/om det nu behagar komma nåt sånt.

Imorgon är det även jobb igen, ska bli riktigt skönt. Har bara lite ångest då jag glömt att ringa till Tildas dagmamma, hmm. Börjar ju lixom kl 7 så hon måste lämnas 6.30. Får hoppas hon är vaken då.. Blir lite pinsamt annars. Typiskt mig att glömma nåt sånt.

Nä nu är det nog dags för lite sömn.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0