Träning idag utan att rida

Japp, så blev de. Annica red mest hela tiden. Jag tog ett par varv i trav bara. Lite tråkigt på ett vis men ändå otroligt skoj att se kusen under en annan ryttare och om inte annat väldigt nyttigt för honom.
I det stora hela gick det riktigt bra. Jag å maria konstaterade att han kanske blivit lite rund om kaggen, haha. Blir diet nu..
Annars va hon oxå nöjd å glad över filmerna så det var skoj. Man är ju ingen Jan Brink så.. Huvudsaken man gör så gott man kan.

Min älskade unge har varit på dagis idag, hade gått bra men när vi kom hem va hon heelt slut-. Somnade på soffan direkt. Sov i över två timmar. Tur vi är lediga imorrn. Jag menar, vi har ju jobbat så hårt övriga veckan.. Eller inte..:)

Alla räkningar är nu betalda, ingen kul story alls.. men det måste göras. Uscha..

Min darling ringde idag å sa att han kände sig halvklen, SUCK! Vi som planerat utgång på lördag. Ska handla alla tänkbara förkylningsmedikamenten åt honom imorgon. Så typiskt..

För den delen så höll Tilda på att stoppa vår katt Sally i tvättmaskinen häromdan, men hjälp, vad hade hänt om hon gjort det. Å sen kanske till råga på allt fått igång den. Hob vet ju vilken knapp man trycker på..
Ajabaja, sa mamma Jenny strängt.. Hej å hå, vilken pärs!

Nähäpp, nu struntar jag i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0