Semester!!!!!!!

Är nu inne på min andra vecka av semestern och det är bara så härligt!! Dock är jag sjukskriven just nu, nåt har hoppat förskräckligt snett i min rygg så jag går som jag vore 90 år. Ligga å sitta har typ varit det enda jag kunnat göra de två föregående dagarna. Så länge jag tar tabletter med triangel på mår jag fint;) Lite susig i kupan men va fan, det är ju semester;) haha..

Vi har varit till Varberg på en miniresa jag å kärleken vilket var jättetrevligt. Fint väder de dagar vi var där så vi solade och nästan badade, något för kallt i vat´tnet för att doppa sig helt.. Det fick bli "tantbad" med skvätt på ben å armar:)
Besök på Gekås i Ullared blev det oxå. Mycket trevligt ställe med otroligt billiga grejer. Plånboken blev lite halvtom efter besöket men det var det väl värt. Tilda fick en ny overall, jättefin. Kostade bara 299 kronor. Hemma här hade en liknande gått på säkert 5-6hundra kronor..
Vi var även ner till Getinge en vända och hälsade på Milan. Han såg ut att ha det bra:) Fint stall och stora trevliga hagar. Skulle egentligen ridit men planerna ändrades då Maria skulle bort. Jag ska ta en långhelg nere vid henne själv sedan med ridning och hästprat, haha..

SVärmor har köpt en studsmatta till barnen så Tilda studsar heeela dagarna nu, hon har så skoj så.
Jag hoppas det fina vädret håller i sig, dock säger de att det ska regna till veckan igen. Jag hoppas på motsatsen..

Nähäpp, nu ska jag strax stoppa in en smaskig rabarberpaj i ugnen. Får besök av mamma, mormor, Piga, Leif, Sonja och Halvar en vända. De är i Säter på nostalgidagarna:)

Ta hand om Er<3


Kärlek;)


Darling och jag vid havet.


Solnedgång över Gränna på hemresan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fina bilder !! Hoppas ryggen mår bättre iallafall. Kram

2009-07-20 @ 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0