Snart är semestern slut:(

Fast det känns ändå som jag haft lång ledighet, veckorna har gått relativt sakta trots att vi haft saker att göra nästan varje dag.
Vädret är ju skit nästan varje dag, det regnar å regnar blandat med nån liten solstråle då å då..
Milan saknas här hemma än så jag har talat om för Maria att hon får vackert va tyst när jag till våren (förhoppnigsvis) får Dumle såld å jag kommer å slänger upp pengarna, haha;)
Nädå.. Nu har hon fått lite "fason" på honom efter osteopatbesöket så jag tror (tyvärr) han blir kvar vid henne. Han är lätt att tycka om, den lilla busen:)

Idag ska jag å Tilda åka till Borlänge och köpa nya skor till henne. Dagis vankas nästa vecka så då måste man ju ha nya skor;) Kanske nåt nytt klädesplagg stoppas i shoppingbagen oxå;) Till henne då förstås, till mig själv handlas nästan aldrig nåt numer,, Men men, så är det när man har barn, de är dom som går i första hand!

Min kärlek fyller år till helgen oxå vilket måste ju firas:) En present ska inhandlas, vad det blir kan jag ju inte skriva här;)

Till helgen ska jag å Linda försöka filma Dumle litegrann, är en tjej som vill se film på honom. Vart det sen leder vet jag inte men man måste ju iaf försöka:)

Nähäpp, nu ska jag hämta lilla hjäretgullet vid sin mormor sen bär det av till Borlänge för lite shopping:)

Hopp å hej!!


Älskade lilla gumma<3


Tilda på tåget till pappa i Flen:)

Kommentarer
Postat av: MAria

Så du saknar Milan :( JA vi får väl se till våren vad det barkar hän..

2009-07-28 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0