.........

Två dagar har gått på semestern och jag har städat, putsat, fejat, packat undan, bytt gardiner, skurat, kastat bort skräp och  målat och phuu.. Hehe.. Men det är skoj, har ju inget annat att göra, saknar Milan nåt så hemskt just nu..
Som substitut (heter det så??) har jag skaffat mig en målarpensel och ett städ-kit:) Dock har jag sorg i hjärtat.. Det kan ingen pensel i världen rätta till.. Men det går över. Kom bara flygande som en vind idag  på eftermiddagen att han saknas nåt så hemskt här hemma, "min" Milan..

På söndag åker vi till Varberg jag å kärleken. Den lilla prinsessan får stanna hemma med mormor, vi vill vara alldeles själva ett par dagar vilket ska bli så skönt.
Jag hoppas på något bättre väder så man kan gå ut å njuta på kvällen, äta nåt gott och bara ha mysigt.
Vi har inget planerat alls för dagarna förutom att jag ska tvinga med mig Charlie till Gekås, hehe.. På kvällstid har jag fått tips om att det är rätt lugnt där. Kanske man kan fynda nåt iaf:)
På hemvägen kanske vi åker förbi Maria i Halmstad och hälsar på. Den saknade är ju hemma där  så han måste man nog åka å klappa lite på;)

Hur som helst, hur det än blir med allt och inget så är det skönt att va ledig. Så skönt så det kan ingen förstå:)


Over & out för denna gång:)


Kommentarer
Postat av: erik

jag bjuder på en guidad tur runt gotland om ni kommer hit!

2009-07-10 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0