Juni och kallt som fan ute:(

Var har sommaren tagit vägen? Det är juni och max 10-15 grader ute, på morronen när man vaknar är de inte mer än 2-3 grader. Suck.. Kom hiiiit värme!!!!!!!!!

Jag kommer snart vara hästlös oxå, tar med mig Milan till Camilla Toll en helg till sen får han stanna kvar där i två veckor för ytterligare utbildning. Maria hämtar sedan honom där.. En å annan liten tår kommer nog att fällas på söndagen där då man får åka hem med tom transport. Men men.. Jag har vetat om det hela tiden och även ställt mig in på att han ska åka. Bara för det är det ju inte mindre sorgligt..
Istället hade jag en liten tanke på att rusta upp vårt hem litegrann. Kanske ta tag i målning av tak, lister, dörrar och fönster. Även spendera lite extra tid med min lilla dotter, göra saker hon tycker är skoj. Åka å bada, eller bara mysa här hemma. Att ha en  mamma som alltid ska göra andra saker kan ju kanske inte va så skoj.. Men nu ska hon få tid av mig, i massor:)
Sen ska vi ju försöka få ett till barn oxå, det går ju lixom så seeegt på den fronten, jag tillhör ju inte den delen av befolkningen som blir gravid bara av att se på en snopp;) haha..
Men.. Det kommer så småningom. Fast de e jävligt tråkigt att vänta;)

Idag ska kusarna få gå på sommarbete, hurra för dom! Eller inte.. Är ju som sagt så kallt på nätterna. Men de får tugga sig varma. Är nog bara jag som är så löjlig och tror att de fryser.
De klarar sig säkert alldeles utmärkt.

Bara knappt fyra veckor kvar till semester oxå:) Gu så nice, bara slappa. Så konstigt det kommer bli att inte rida en endaste dag på semestern. Herregud, hur ska de gå?
Mmmja.. måste nog tänka ut nåt. Får måla tills fingrarna blöder;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0