Solsting

Dåligt med uppdatering här, jag vet.. Solen skiner så mycket så man orkar knappt göra annat än sitta i skuggan, än mindre tänka på vad man ska knåpa ihop här;)

Jag har iaf varit till Camilla Toll en helg till, jösses vilken bra tränare:) Så mkt som hon fått fram av både mig å Milan trodde jag knappt fanns hos nån av oss. Hon va nöjd och vi va mer än nöjda!
Tränade seriebyten på diagonalen samt påbörjan till piruetter. Han är så sjukt lättlärd den hästen. Vet precis vad man ska göra när man visat honom en gång. Bara jag som måste sköta spakarna korrekt oxå;)
På söndagen var det lämning av häst som gällde. Stora tårar föll på mina kinder:(
Ändå känns det bra på ett vis att både jag å Maria fick va riktigt nöjda med sista helgen. Jag kan med GOTT samvete lämna tillbaka en bra riden häst!
För faktiskt... Jag har gjort det bra, haha..;)

Jag hoppas nu att Dumle blir lika trevlig eller än hellre att han blir såld snabbt så jag kan hitta nåt att fortsätta på..

Bifogar min bästa bild från helgen:




Nä, nåt annat än hästar kanske..

Fyllde år igår och det förvånar mig lika mycket  varje år att man blir bortglömd av sin far. Eller förvånar.. Det kan jag väl inte påstå, jag vet ju att det både är och kommer bli så, alltid.. Jag förväntar mig inga presenter, det vill jag inte ens ha. Ett litet SMS hade bara varit trevligt. Men men..

På arbetsfronten vankas det semester snart, hurra!! Hela fyra veckor helt ledig, såå underbart!
Sista dagarna nu går segt som bara den. Nästan så man räknar timmarna. Förstås jobbar jag längst dag på hela veckan på fredag. Då man verkligen vill gå hem kl ett eller nåt.

Nä, nu är det varmt igen. Tankeverket har tagit siesta.. Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0