Blicka framåt..

Det har varit många djupa tankar som återskapats här på sidan. Det ni sett är min sinnesstämning jag befunnit mig i just då och ibland även nu kan komma tillbaka till.

Som kvinna tänker och funderar man mer än vad som kanske är nödvändigt. Man skapar scener i livet som inte ens har funnits eller kommer att finnas. Nästan lite som att man vill skada sig själv, såra.. På djupet..
Man ser minsta liten pyttesak och gör den stor.
Det andra ser som löjligt och fånigt kanske inte är så för mig.. Låt det vara så, ni lever ju inte mitt liv...

Som rubriken lyder så ska jag idag se framåt:) Sommaren är snart här, myggorna börjar komma, och bikinin ska passa även detta år. Har ca 7 veckor kvar till semestern, wiho:)
Gott folk, lika bra att göra vågen.............;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Så sant, så sant :)

2009-05-20 @ 12:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0